måndag 12 januari 2009

Atmosfäriska störningar!!

Jahapp, då är det bekräftat!!
När jag gick i åttan var det en datorlärare som sa att jag gjorde störningar på datorerna när jag kom in i klassrummet. Jag trodde att han sa det för att han inte ville att jag skulle vara där, eftersom jag vid tidpunkten var på gymnasiet och väntade på en kompis....
Men idag skulle vi träna tranciversök på skolgården. När jag startar min för att mäta hur långt den kan söka så sprakar det i den och Håkan säger till mig att byta till en annan. Det gjorde jag, men den spakade likadant, men jag gjorde mätningen ändå, José följde med mig, men jag får aldrig nån riktigt klar ton... José tar trancivern och backar undan från mig och får klar ton direkt!! Han kan dessuton backa typ 20m, och ändå få en bra ton.... Men så fort jag närmar mig brusar det igen, även om jag plockat av mig klocka och mobil, så jag ger helt enkelt störningar på analoga trancivers!!! Hur kul e det då???

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, det var därför vi syskon tyckte du var så störig som liten....det sitter visst i.... ;O)
We love ya'....



Nu har jag gjort mitt för en vecka eller två...
KRAM!!

Jossan sa...

Det är småsyskons uppgift att vara störiga!!!!
Visste du inte det??