måndag 29 juni 2009

Sommaren fortsätter

Som sagt så var jag i Svappavaara, där fick jag en idé om att jag skulle upp på Kebnekaise, så jag packade bilen och åkte till Nikkaloukta. Zafir fick då gå med klövjeväska för första gången och det gick jättebra. Efter ett tag mötte vi några tjejer som också hande hund och de berättade att det hade varit hundar uppe på keb, men alla hade skurit sönder tassarna, och eftersom jag inte hade tasskydd med till Zafir så gick vi aldrig upp, det får bli en annangång...
Så vi körde tillbaka till Anna, som nu kommit hem.
Nu har vi då kört vidare och befinner oss just nu i Tromsö, Norge. Hälsar på hos Markus och Isabella som jobbar här under sommaren. Jag är fortfarande nöjd med att ha "semester"...
Var med Markus och bouldrade lite igår, första gången för mig, men det kan nog vara riktigt bra eftersom jag behöver förbättra min teknik.
Och nu är jag och Isabella på väg till Bremsholmen för att klättra!!

2 kommentarer:

Susse sa...

Jag saknar bilder. Du måste ju fotta allt vackert och roligt du är med om och lägga upp dem på bloggen så man får se!!!!

Jossan sa...

Ja, jag vet,det kommer....