lördag 30 augusti 2008

Ett naturligare sätt på puben??!!

Under veckan har vi varit ute och förberett oss inför primitivt leverne. Vi har fått lära oss att laga mat i kokgropar, steka på stenhällar och att röka i rökgångar, det var väldigt kul och vi blev mätta båda dagarna! Och det var jättegott faktiskt, jag kanske inte fisken då, eftersom den inte blev riktigt bra rökt, men det var kul att lära sig.

Igår var vi fyra stycken som åkte ut till udden och grillade korv och drack öl. Fast jag drog ju nitlotten att jag fick köra, men det gjorde inte mig så mycket, det var kul ädå!
Vi hade det riktigt mysigt!

Sen ringde de andra som då var på väg till Hotell Toppen, tydligen så är det fest där 5ggr per år och då är alla där, och en sån kväll var det igår. Så då körde vi dit också...
Det var första gången (och förhoppningsvis sist) som jag gått ut i skitiga chevaliersbyxor och luktat eldrök, och dessutom var jag sotig i ansiktet, upptäckte jag när jag kom till toan...
Men det var en riktigt rolig kväll!! Och det tror jag alla tyckte, även om en del tycker mindre om det idag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va' mysigt ni verkar till och ha det. Fast det är ju klart inte 1m snö och 30gr kallt ännu........... Men det är ju inget som säger att man inte kan ha mysigt då oxå.....
Mys på bara :)
Syster

Jossan sa...

Tanken är nog att vi ska mysa ännu mer då!!