torsdag 21 augusti 2008

Student igen...

Jaha, då var man väl officiellt student igen då....

Det verkar bli en bra grupp, på bara 12st, men hellre det än 20.
Det är väldigt blandat var alla kommer ifrån och vilken erfarenhet de har, men de flrsta har nån erfarenhet av detta, utom jag! Eller det känns så i alla fall, men jag är säkert bäst på nåt, var det nån som sa idag, och det var jag - på att lösa kluriga gåtor!?!?!
Vad har jag för nytta av det på fjället??

Jaja, kanske låter som jag tappat modet nu, men det har jag inte, ser framemot morgondagens beachvolley och minigolf bla. Och sen nästa vecka igen är det av på första turen med faddrarna, det ska bli kul!!
Och sen veckan därpå är det "primitivt leverne", ut i skogen med nästan inget alls och se hur det känns... Det ska bli spännande!!
Fast jag ska ju gå två skogsprov däremellan också, så det blir en massa farande fram och tillbaka och lite stress för jag och hundarna ska köras till utgångspunkten dagen innan alla andra för att de ska kunna vara med, men det löser sig nog det också, ja kul ska det bli i alla fall!!

Inga kommentarer: