söndag 18 oktober 2009

Höstdepp??

Jaha, har varit i skåne och haft en vecka med ekologi och ett par dagars fotokurs, vilket var superkul, sen sist jag skrev....

Det var välbehövligt att få träffa dem "därhemma" verkligen!
Men sen vi kom tillbaka hit har jag verkligen tappat sugen! Har inte lust med nånting och förstår inte riktigt vad jag gör här. Vill helst bara dra täcket över huvudet och stanna där....

Kan det vara en höstdepression som kommit, eller???

De flesta har åkt härifrån nu på lovet, vad ska jag göra i två veckor, ligga under täcket hela tiden kanske.....

3 kommentarer:

Mathias sa...

Näe vad trist! Jag har det värre om våren då man måste vara så glad för att det lyser sol därute och snart blir sommar och allt är så kul och så är det inte det.

Kanske dags att göra nåt oväntat, otippat och oplanerat? Hoppas det vänder!

Anonym sa...

Ha det så bra som möjligt! Ibland är det dags att vila sig.

Anna sa...

Det är nu du ska ta hand om dig själv! Sova länge..läsa de där böckerna som du inte hunnit läsa etc...att "bara vara" kan vara nyttigt ibland! Man får perspektiv på sin tillvaro! Ojoj..va djupt det där lät! =)Ha det bra! Kram!