onsdag 2 juli 2008

Avskeds middag

Igår blev jag bjuden på middag av mina arbetskamrater. Vi var på Cats i Hässleholm, och för er som inte vet, så har de väldigt god mat där och det är mycket mat eller hur?? (nämner inga namn....)
Vitlöksbröd med tzatsiki
Fläsfilé med, potatisgratäng och kantarellsås
Friterad nougat med vaniljglass och hallonsås
Super gott!!

Det var en väldigt trevlig middag och jag fick fina presenter, en för att inte glömma var jag kom ifrån och en för att veta vart jag ska....


En del andra saker kom på tal också som jag inte kommer att glömma.....

"Ibland tänker jag inte innan jag pratar..."

"My balls are broken, can I pleas have some new ones...."

"Har du sett vår VOC mätare??"

Ja, det finns många fler....

Men tack allihop för en trevlig kväll, och ha en skön semester, själv ska jag ju jobba hela sommaren, men sen får jag ju "semester"!!

Inga kommentarer: