fredag 13 november 2009

Renar och grottor!

Hej hej!!
Under veckan har vi haft ledarskap på schemat, handlat mest om retorik den här gången och nästa vecka blir det konflikthantering.
Men en dag denna veckan fick vi även åka på renskiljning och vara med och hjälpa till där, det var skitkul!!



Samerna är väl som norrlänningar i allmänhet, inte så pratglada, men frågade man, så fick man veta. Alla som vi pratade med där var trevliga och det var lärorikt att få veta lite om hur renägarna har det.





Funderar på om jag kanske skulle leta upp en renägare och slå mitt lasso om....



Skämt o sido, nu ska jag snart hoppa in i bussen, vi ska och krypa i grottor i helgen, ska bli spännande och se om jag har nån klaustrofobi inne i mig som jag inte visste om...

1 kommentar:

Mathias sa...

Ja jag har ju sagt det förut men alltså... ni är ju coola!